... جانی و دلی، ای دل و جانم همه تو

همیشه آخر هر چیز خوبه، اگه نشد بدون هنوز آخرش نرسیده...

... جانی و دلی، ای دل و جانم همه تو

همیشه آخر هر چیز خوبه، اگه نشد بدون هنوز آخرش نرسیده...

تو که میخندی همه چی زیباست ...

این روزا خیلی خوب میگذره ، ولی خب نمیدونم من چرا یه کوچولو بی تاب شدم خواهر جانمان عروس شدن و در تب و تاب مراسم عقدش هستیم و من دلتنگشم از همین الان... ولی باز خداروشکر واسه همه چی

من نمیدونم چرا مادر جان هیچ چی به من نگفتن!!! یعنی من خودمو آماده کرده بودم واسه تحریم گوشی و لپ تاپ و بیرون رفتن و اینا با کلی سخت گیری و اخم و قهر و اینا.ولی مامانم فقط همون یه هفته باهام قهر بود و بعدش الان خیلی با هم خوبیم.یعنی خیلی ها بعد مامان من اصلا این مدلی نیست بخواد با همچین موضوعی کنار بیاد و بگه خب دوسته دیگه چیکارش کنم... واسه همین من فعلا نتونستم قضیه رو هضمش کنم کاش همتون بیاین بلاگ اسکای.درسته بقول نخودچی محیطش خشکه چون ما عادت داشتیم به بلاگفا ، ولی خب بلاگفا تنها مزیتش  وبلاگ دوستانش بود که خوشبختانه اینجا داره خخخخ ولی باید همه بلاگ اسکای باشن که نیستن

من کلا آدمیم که تغییر خیلی برام سخته و خیلییییییییییییی دیر و سخت میتونم باهاش کنار بیام،  تا الانم 1000 بار تصمیم گرفتم باز برگردم بلاگفا ولی هی مقاومت میکنم حالا میدونم آخرش برمیگردم ولی خب میخوام یکم رو خودم کار کنم با شرایط جدید کنار بیام خخخخخ

این روزا تا گوشیمو دستم میگیرم میرم یه سر به پوشه ی قلب قلبیم میزنم که توش عکسای دو نفرمونه...دوسشون دارم خبفردا پسفرداس حاجی از تو عکس به زبون بیاد بگه وووووش بسه دیگه کم نیگا کن مگه خودت بابا و داداش نداری

خب دیگه همینا

نظرات 7 + ارسال نظر
M*R یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 09:53 http://www.manyarkhoda.blogfa.com

ای جانم
ایشالا هرچه زودتر خبرای خوب خوب بهمون بدی
این یعنی مامانت موافقه؟؟؟
من بلاگفا رو دوس دارم با اینکه نمینویسم:دی

مرسی مرسی
نه اصلا خخخخخ
من بهش گفتم که فقط گاهی ازش خبر میگیرم ولی خب مامان من اصلا ساده و زود باور نیست که قبول کنه اما اینبار نمیدونم چرا چیزی نگفت
شما کی عروسی میکنین؟

هانا یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 13:30

خیلییییییییییییی خوشحالم واسه خواهرت
با همون کسی که میخاست ؟؟؟
انشالله زوده زود نوبت تو و حاجی :*

فکر کنم مامانت تو فکرشه باباتو راضی کنه حاجی بیاد خاستگاری :)

همو میشناسیم ؟؟
ممنون عزیزم
نه اصلا تو این فازا نیس مامانم

M*R یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 21:02 http://www.manyarkhoda.blogfa.com

خدا بخواد سال دیگه
ایشالا درس میشه همه چی:***

ب سلامتی
ان شاءالله

ساحل آرام دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 11:43 http://sahelearam5.mihanblog.com

اِ حاج خانوم مینویسی؟من الان پیدات کردم
منم از تغییر خیلی خوشم نمیاد ولی جامو عوض کردم
لو رفتی مگه؟ :تشویش

بلی بلی
خوب کاری کردی ب بلاگفا اعتباری نیس

یِ خانومِ شاد! دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 13:24 http://m66h.blogsky.com

عزیزم
انشا الله ب زودی خبرای خوب از خودتون میدی
من ک همش دعا میکنم
حرم حضرت معصومه م میرم جفت پا میای تو کله م
این رفتار مامانتم خوبه
فک کنم داره قبول میکنه بزرگ شدی ننه :دی
عشق آبکی نیس
ک نیس!
الحمدالله
بعدم من عااااااااشق این جمله ایم ک هرجا میتونی میذاری
همیشه آخر هر چیز خوبه، اگه نشد بدون هنوز آخرش نرسیده...
خیلی خفن طور خوبه

من بلاگ اسکایُ بیشتر میپسندم

مرسی مرسی ان شاءالله بزودی خبر مامان شدن شما
وای نههههههههههههههه؟؟؟جدی؟؟؟ الان من نیشم بازه
نمیدونم والا مامان من روشنفکر نیس که کاریم نداشته باشه با یکی دوس باشم
بله بله کلی انرژی داره توش

نخودچی سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 18:00

به بهههههه،مبارکا باشه،انشااله خوشبخت بشن خواهریت.
دیگع بعدش نوبت شماست ایشالا.
مامانت سرشون گرمه خواهره،گذاشته بعد مراسم و عقد به خدمتت برسه
منکه مقاومتم تموم شد،برگشتم بلاگفا.
ولی بلاگفا امروز بازی درآورد وبلاگارو باز نمیکنه.

ان شاءالله
چی بگم والا آخه خیلی رابطمون گرمه
من دوسش ندارم بلاگفا رو ولی ب اینجام هنوز عادت ندارم

ساراجونی چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 00:31

آره بابا هیچ جا بلاگفا نوشته. جاهای دیگه یجورین.
البته بلا نسبت وب و خونه شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.