... جانی و دلی، ای دل و جانم همه تو

همیشه آخر هر چیز خوبه، اگه نشد بدون هنوز آخرش نرسیده...

... جانی و دلی، ای دل و جانم همه تو

همیشه آخر هر چیز خوبه، اگه نشد بدون هنوز آخرش نرسیده...

شادیت مبارک باد ای عاشق شیدایی ....

سلام

خداروشکر جشن عقد به خوبی برگزار شد و همه چی همونطوری شد که میخواستیم ا

ینکه آدم خواهر عروس باشه خیلیییییییی خوبه راستیییییییییی منم خوشگل شده بودم و خداروشکر آرایش و موهام و لباسمم خیلی خوب شد .از قسمت بامزه ی ماجرا بگم اینکه من لباس عروس رو آخر مراسم تنم کردم و زودی عکس گرفتم و فرستادم واسه حاجیحالا قسمت آبرو بّرِ ماجرا این بود که گوشیم اون موقع کنارم نبود و همه آقایون داشتن هال رو مرتب می کردن و من تو اتاق چیلیک چیلیک عکس میگرفتم.اونم با چی؟؟ با گوشی بابام بعد اون موقع بابا میگفت حاج خانوم بگم بیان تو اتاق میز و عسلیارو ببرن؟؟؟ من میگفتم نه نه داریم لباس عوض میکنیم خلاصه که  اون روز دیدم داره عکسای تو گالریشو میبینه،  عکسامو که دید لبخند زدمنم شرمگین بودم در کل همه چی رو دوس داشتم وکلی هم سر عقد واسه همتون دعا کردم و از ته قلبم آرزو میکنم خدا به روی همتون لبخند بزنه

نظرات 4 + ارسال نظر
ی خانوم شاد چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 16:28

الهی عزیزم
چ عروسی بشی تو
بس ک ناز و ماه و جیگری :*

یاسمن (سه شنبه ها) چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 20:53 http://calflove.mihanblog.com

وای چقدر بامزه بود
واقعا حال اون موقعت دیدن داره ، حتما حسابی خوشمل شده بودی خانوم
تبریک میگم عقد خواهری رو ایشاالله خوشبخت بشن

ساحل آرام پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 18:55 http://sahelearam5.mihanblog.com

مبارک باشه
ایشالله زود بیای خبر عروسیتو با حاج آقا بدی
خب بعد پاک میکردی از گوشیه بابات

هانا دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 10:40 http://hanavahami.persianblog.ir

سلام خانومی
ببخش این همه تاخیر داشتم , سفر بودم و بعدم بلاگفا ترکید کلا
من رفتم پرشین .. بیا اونجا پیشم
خیلی خیلی تبریک میگم عقد خواهرتو :*

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.