... جانی و دلی، ای دل و جانم همه تو

همیشه آخر هر چیز خوبه، اگه نشد بدون هنوز آخرش نرسیده...

... جانی و دلی، ای دل و جانم همه تو

همیشه آخر هر چیز خوبه، اگه نشد بدون هنوز آخرش نرسیده...

به از این چه شادمانی که تو جانی و جهانی ...

دلم تنگشه

وقتی اس میده بانو دلم گرفته و تو رو میخواد.ولی  من نمیدونم چی بگم ... همش امید میدم ولی ته دلم میترسم ... نه اینکه نشه ، نه ...

من میدونم مال همیم... ولی ازینکه چند سال دیگه باید بمونیم... که شرایط جور شه... از کلمه شرایط، مخالفت، مشکلات ، متنفرممممممممم

ولی باز خداروشکر همو داریم.میگم مهربان اینکه همو دوس داریم و میدونیم بین این همه آدم یکی هست که قلبش واسه من میزنه ، خیلی خوبه...عالیه...و ته ته خوشبختی و خوش شانسی ِ... ولی خب دلمون تنگهههههههههههههههههه

* میگه فکر اینکه یه روز واسه همیشه پیشمی ، حس خوبی بهم میده ...

* میگه اینکه آدم یه بانو داشته باشه که وقتی بهش فکر میکنه آروم شه،  یعنی خوشبختی و من چقدر خوشبختم که تو رو دارم ...


+ صبرمون کمه...خدا من حساب کردم رو معجزه ت واسه سال دیگه...

+ عنوان و پست چقدر به هم میخورنااااااااااااا

نظرات 4 + ارسال نظر
هانا چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 19:25 http://hanavahami.persianblog.ir

درک میکنم :(
بعد از عقد هم چون احساس قوی تر میشه دلتنگی هم بیشتر میشه

عقد...
چقدر این کلمه واسم قشنگه...

نخودچی جمعه 3 مهر 1394 ساعت 23:43

حاج خانومم عزیزکم دقیقا حال و روزت رو میفهمم ولی ولی یه روزی دلت انقدرررررررررررر تنگ این روزا میشه!
همین دوری ها دلتنگی ها مخفی کاریا و....
میدونم الان ته دلت میگی یار کنارته و بیخبری ولی باور دکن دلم میخواد فقط یک روز برگردم به دوران دوستیمون با همسری!
به قول کشمش اون یواشکی ها حالش یه چیز دیگه بود!

اتفاقا به حاجی میگم که بیا از الانمون نهایت استفاده رو بکنیم بعدنا میگی واااای دلم واسه اون دلتنگیا هم تنگ شده

طاهره جون دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 19:28 http://line66.blogfa.com

امیدوارم زودتر از یه سال معجره برات اتفاق بیفته

ممنونننننننننننن ان شاءالله

لِیدی :) سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 15:46 http://ladynotes.blog.ir

همین انتظارها در آینده میشه شیرین ترین خاطراتتون :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.